Wendy

Words & Music by Brian Wilson.
(1964年発表)




(原題直訳 「ウェンディ」(女子名))




Performed by The Beach Boys.


You can listen to The Beach Boys album, "All Summer Long".
名作アルバム度 ☆☆

「オール・サマー・ロング」 (ビーチ・ボーイズ





歌詞は、次のURLから
http://www.completealbumlyrics.com/show/18062




名曲度 ☆




邦題 「ウェンディ」 (ビーチボーイズ







Wendy, Wendy
ウェンディ、ウェンディ
Don't lose your head
しっかりしてくれよ
Lose your head
血迷ってるぜ
Wendy
ウェンディ
Don't believe a word he says
あいつの言ってることなんて信じちゃだめだよ




I can't picture you with him
きみがやつと一緒にいるとこなんて
ぼくには絵として思い浮かべられないよ
His future looks awful dim
あいつの将来なんて
おっそろしく頼りないもんだぜ
Oh Wendy,
おゝ、ウェンディ
Wendy left me alone
ウェンディがぼくを残して行ってしまった
Hurt so bad
ひどくつらい思いだぜ




Wendy
ウェンディ
I wouldn't hurt you like that
ぼくなら、こんなことして
きみのこと、傷つけたりはしないぜ
No no no
しないさ
しないさ、しやしないぜ
I thought we had our love down pat
ぼくは思ってたんだ、ふたりのこの恋を
ぼくたち、うまくいってるなって
Guess I was wrong
たぶん、ぼくが悪かったんだね





The farthest thing from my mind
ぼくの心の思いの
いちばん遠くにあったその思いは
Was the day that I'd wake up to find My Wendy
目を覚ますと、ぼくのウェンディが目に入るという
そんな日だったのに
Wendy left me alone
ウェンディは
ぼくをひとり残して行ってしまった




Wendy,
ウェンディ
Wendy left me alone
ウェンディは
ぼくをひとり残して去っていき
Hurts so bad
こんなにひどくつらい思い
Wendy,
ウェンディ
Wendy left me alone
ウェンディは去っていき
ひとり残されたこのぼくは
Hurts so bad
こんなに苦しい思いをしている
Wendy,
ウェンディ
Wendy left me alone
ウェンディは
このぼくをひとり残して
去っていった
Hurts so bad
つらいんだ、とても
Wendy, Wendy...
ウェンディ、ウェンディ・・・・







Translated into Japanese tonight by komasafarina.訳詞