Let's Go Together


Words & Music by Paul Kantner.
(1970年発表)


(原題直訳 「一緒に行こう」)



From Paul Kantner album, "Blows Against The Empire".

名作アルバム度 ☆☆☆

「造反の美学」 (ポール・カントナー)




歌詞は、次のURLから
http://www.houseoflyrics.com/d/artists/paul_kantner/songs/lets_go_together.html





名曲度 ☆



邦題不明






Wherever I go I see you people
どこへ行っても、ぼくが見目にするのはあなたたち民衆だ
I see you people just like me
ぼくは、ぼくと同じようなあなたたち民衆に会う
And whatever you do I want to do
そして、あなたたちが何をしていようと
ぼくがしたくなるのは
And the Pooh and you and me together make three
そう、プーさんときみとぼくとが組めば3人になるってことだ
Let's go together
さあ、一緒に行こうぜ
Let's go together
一緒にやろう
Let's go together
一緒に行こうぜ




Wave goodbye to Amerika
アメリカにグッドバイと手を振ろう
Say hello to the garden
庭園にハローを言おう




You know I see
わかるだろう、きみには
ぼくにわかるのが
I see the way you feel
ぼくにはきみの感じ方がわかるんだ
And I know that your life is real
あと、
ぼくにはきみの暮らしが本物だってことがわかってるんだ
Pioneer searcher refugee
先駆者にして探求者にして難民だ
I follow you and you follow me
ぼくはきみにしたがい
きみはぼくにしたがう
Let's go together...oo
さあ、一緒にやろうぜ・・・・うゝゝ
Wave goodbye...
さようならと手を振ってやろう・・・
Say hello
こんにちは、と言ってやろう





Translated into Japanese tonight by komasafarina.訳詞